سفارش
زمان تحویل بسته به مکان شما متفاوت است؛ معمولاً سفارشها طی ۲ تا ۵ روز کاری به دست شما میرسند.
بله، در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، میتوانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست لغو یا تغییر دهید.
پرداخت
پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ارسال میشود. با مراجعه به صفحه پیگیری سفارش و وارد کردن این کد، میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.
بله، در صورت عدم رضایت یا وجود مشکل در محصول، میتوانید طی ۷ روز پس از دریافت کالا درخواست بازگشت یا تعویض دهید.
بازگشت کالا
بله، ارسال به تمامی نقاط کشور امکانپذیر است.
هزینه ارسال بر اساس وزن، ابعاد بسته و محل دریافت محاسبه شده و در زمان نهایی کردن خرید به شما نمایش داده میشود.
لطفاً با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا به شما ارائه شود.
بله، برخی از محصولات شامل گارانتی کیفیت میباشند. لطفاً جزئیات گارانتی هر محصول را در صفحه آن بررسی کنید.
رمز عبور
در صفحه سبد خرید، گزینه "اعمال کوپن تخفیف" را بیابید و کد تخفیف را وارد کنید. سپس مبلغ تخفیف به صورت خودکار اعمال میشود.
بله، امکان خرید به عنوان مهمان وجود دارد، اما توصیه میکنیم ثبتنام کنید تا بتوانید از امکانات بیشتر مانند پیگیری سفارش استفاده کنید.
کدهای تخفیف از طریق ایمیل، شبکههای اجتماعی و همچنین مناسبتهای خاص در سایت اعلام میشوند.